lørdag 5. februar 2011

pink skye...

Med en hverdag som er fylt til randen ,
kom endelig solen frem å sendte meg en solståle 
i går. Og med en knall rosa gerbera,
minner meg på at våren nermer seg.    
Gerbera blomsten er favoritten min.
Deilige farger, enkel og minimalistisk og 
ikke minst,den lever leeenge 

.

På spisebordet har satt en
høy rund glassvase med en
gerbera blomst i.






Måtte ha 2 gerberaer på
skjenken for at det skulle
være samhørighet med
spisebordet.








Og når jeg var så godt i
gang, måtte jeg bare fortsette
på stuebordet.
Disse  lysestakene fant jeg
på salg til 70% og de ble
en kjempe fin kontrast til
den svarte tapeten med
mønster.
Turkist lever ennå langt
inni meg, så den fargen er
ikke glemt!






Har begynt å studere til
boligstyling. Så her har
jeg laget meg mitt eget
lysbord..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar