lørdag 22. januar 2011

Go blanding...

Sitter maaaange timer i løpet av en dag
på nettet.Ikke at jeg er ute etter noe
spesielt, men for å få inspirasjon, ideer og få opp
datert de nye trendenesom kommer og går fortere enn
vi greier å holde følge med.Er ikke av den sorten som
oppdatere møblene så ofte, men er heller den som tar
i gjennbruk. Kommer selvfølgekig på hva!
Men som å male noen potter og lerreter i
den fargen om er "inn" Eller noen nye puter og
noe dill dall, er ikke mer som ska til og ikke
koster det flesk heller: 


Men over til noe annet!
I dag kom vasen min fra
Ellos, men den var ikke svart!
Den var mer koksgrå, men den
er så fin så det gjør ingenting.
Hadde heldigvis noen grå
kubeys som gjorde vasen
til en helhet.









 

Suverent å få kjøpt tapet
prøver over nettet. Disse er fra
flugger.no og tapetener70er.dk
og koster 4 kr pr + gratis frakt.
Slipper å være avhengig av den
eneste lokale fargehandelen som kun
har ett antall leverandører.
Men har bare funnet disse to
nettsidene som er til en fin
pris så langt.
Disse er favorittene mine.
De har en deilig synlig tekstur
som faktisk kjennes ut som
krokkodille skinn. Og sebra
tapeten har en overflate som
å ta på en gris.
Disse må jeg få plass til når vi
kjøper hus!!!







Å ha planter på ett bad uten
dagslys er ikke enkelt!
Så nå har jeg kjøpt to
bambusstenger på Ikea så får
vi se hvor lenge disse lever,haha
Men de gir en østerlig touch som passer
fint til badet.













Søteste sengetøyet jeg har
sett tror jeg! Fant disse på Ellos.no
oxo og til en nette sum av 99 kr.
Så jeg måtte bare bestille de til
barna  mine.
knis ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar