onsdag 5. januar 2011

Sleeping beauty...

Soverommet vårt, her var det viktig å utnyttet
plassen maksimalt.
Med tanke på all klærne, skoene og veskene,
og min kjæres klær ;)



Lysekronen over sengen
gir rommet en
sensuell & sexy
atmosfære.














Lys lilla/grå fondvegg, er ikke
helt fornøyd så det må
nåkk ett strøk til med
en mørkere nyanse..
Bildene over nattbordene
er egentli speil, men skal
sette inn fotografi av barna.








"Barokk" nattbordene til Ikea
fungerer utmerket til resten
av leiligheten oxo!
Å blande dyrt, billig,
nytt & gammelt gir en
mer personlig stil.













Fikk laget meg en stor nisje i
veggen, mangler å
instalere spottene.
Festet noen runde stenger
og med noen store S kroker,
så har jeg min egen
utstilling av tilbehøret mitt.
Noe mer orden i sakene nå.











Har laget en rad til
favoritt pumpsene og en
rad til noen av favoritt
støvlettene.

& ikke minst: jeg kan ligge
i sengen å se på
skoene <3  ( haha,dån)










Har fått plass til et sminkebord
på soverommet, men nå om
vinteren så har jeg pakket de
viktigste sakene mine og
flyttet inn på badet.
Men det fungerer fint som
enda et utstillingsbord til
tingene.
Finner fargen på lakken
noe enklere når jeg fylte
denne store sylinder
vasen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar