tirsdag 11. januar 2011

Speilglans...

Badet vårt, som bare er på 3,5 m2 trodde jeg skulle bli en
utfordring, med tanke på at vi er 2 voksne og 2 barn.
Men etter en god planløsning og prioritering
så fungeer dette badet helt suverent for oss.
Vi bestemte oss for å sette vaskemaskinen og
tørketrommelen på kjøkkenet.
Og vi sparte mye gulvplass med å bytte ut
dusjkabbinett me glassdører.


Dette speilet fikk jeg laget på en
fotobutikk (øvre sødhal) for jeg
ville ha samme tykkelse og utseende
som interiøret.
En snerten liten frittståede servant
og en høy slank servant armatur.





To store kurver som er fylt til randen
av bleier, lotion ++++ men det holder
rote på plass ;)
Lilla handuker og stearinlys, gir en rolig og
avslappet atmosfære.









To stk vegghyller over toalettet, de
er på 30 x 30 cm.
Grønneplanter gir den siste touchen
i et rom, men vanskeli uten
dagslys så jeg skal holde meg til
kaktus!







Har falt pladask for fliser i
stor fomat som: 60x60 cm,
men skulle vi ha brukt det så
hadde det kunn blitt 3 hele
fliser!
Så vi gikk for foratet
60 x 30 cm i en lys matt gråtone .
Glass mosaikk fliser på
dusjgulvet og på den ene
smale dusjveggen.
Gir ett spennende uttrykk
på det lille badet, og den
setter dusjsonen i fokus oxo.
Flisene på veggene ble oxo formatet
60 x 30 cm, men i hvit glans.
Valgte det samme formatet som
på gulvet for at fugene skulle
møtes. Ville ha flisene vannrett på
veggene, for det gjorde badet større
enn om vi la flisene loddrett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar