mandag 17. januar 2011

Vase mani...

I det siste så har objekter med kraftig struktur
fått min oppmerksomhet! Det er alt fra vaser,
tapeter,møbler, vegger, byggninger osv.
Vet ikke hva det er, men de gir ett maskulint
og røft uttrykk som sier "se på meg"



Denne tapeten kan ikke gi noe annet
enn godt humør! Tenk å kunne ha denne
på en fond vegg med en rosa/lilla 
stol som helhet.



Kom over denne morsome vasen
med MYE struktur på Ellos.no
Håper neste uke at den står på
stuebordet mitt med noen
store blader i. 











Har blitt en stor tilhenger av
svenke og danske nettsider.
Håper bare at denne vasen fra
Ilva.dk ikke blir for dyr etter
frakt og toll! blaaaaa









WOOOW...
kan man si noe annet!?
Denne kom jeg over i Oslo.
Og jeg skal ha slike foran
inngangspariet på huset.
(når den tid kommr)
Denne størrelsen blir vell litt stor, men
jeg fant disse....












De er fra Euklides.no
Høyden er 1350 mm,
ca 3200 kr litt dyr!!!
Men noe ala slike med noen
vintergrønne busker i,hmmm









Samme grove strukturen på
denne fantastiske treplata som
er festet på en vanlig vegg.

Skal ikke mye til for å
få ett nytt uttykk i ett rom...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar