onsdag 22. desember 2010

Juleverkstid...

Etter at alle julegavene er kjøpt inn, så bruker jeg
god tid og koser meg mens jeg endeli kan pakke
inn gavene. Tror jeg har brukt over 2 mnd på å
planlegge innkjøpene til hver og en, slik at ikke det
blir kjøpt noe som bare blir plassert i en skuff
eller i en bod.
Og kresen som jeg er så bruker jeg ikke
innpakkningspapirene som jeg blir tilbudt på
butikkene! For den 22 Des er bestandig
innpakningsdag, å da har jeg mitt eget lille
juleverksted <3




Her er noen av pakkene som jeg har
begynt å pakke inn.
Har brukt 4 forskjellige innpakkningspapir
og til det har jeg brukt 4 forskjellige
bånd som jeg kunne bruke til alle papirene.

Laget mine egne til og fra lapper av en
gavepose med mange sirkler m/motiv
på som jeg klippet ut og skrev på.
Mye billigere og mye mer personlig.

Har mye mer glede av å gi bort gaver
enn å få de, kjenner at jeg er som et lite
barn inni meg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar