fredag 31. desember 2010

Smugtitting...

Vet det er bare knapt blitt 1 januar 2011
og jeg er allerede i gang med smugtitting på
vårnyheter og hode begynne straks en ny innhøsting 
av ideer og hva jeg kan fylle leiligheten med...

Julen er ikke lenge i hus, og det er ganske godt!
For julen er veldig intens, så det skal bli godt
å få pakket den bort til neste jul.

En liten smakebit på hva jeg har funnet til min lille ønskeliste..........



I regnbuensfarger, disse fargene
gir meg vårfølelse og jeg kjenner nå
at jeg gleder meg til snøen
forsvinner og du kjenner den
tørre grusen..







Disse små vasene vil jeg ha
i en "klase" på stuebordet med
en hvitveis i hver vase.








Og det er ennå mørkt ute, så da blir
disse lysestakene fine med turkise
talgelys  på stuebordet sammens
med de små vasene.










Gøyal variant av et fruktfat.
Og denne vil passe perfekt på
kjøkken øya vår ( når den
skulle bli ferdig )
Kanskje frukten blir spist
istede for å bli brun oxo!




Falt pladask for disse utrolige
tøffe melkeglassene.
De har nagler!!!!
Disse må bare komme i
sammlingen av alt annet
jeg har av nagler på,hihi ;)





Likte denne lekre vesle lille
skinnsaken som kan holde
litt orden i de magasiner du leser
i eller kanskje som oppbevaring
av strikketøy ol.
Jeg tror jeg vil ha en ved siden
av kjøkkenøya.
Tror faktisk jeg skal kjøpe
en til svigerfar som har bursdag
i januar. ( men da må jeg fylle
den med noe maskulint vist ikke
kommer han bare til å mobbe meg )

2 kommentarer:

  1. Kan du ikke legge ut linker til noen gode interiørbutikker på nettet?:-)

    SvarSlett
  2. Skal bli flikere å legge til linker på bildene i fremtiden, men kan oxo legge ut noen favoritt linker når jeg får tid :)

    SvarSlett