tirsdag 14. desember 2010

Smått blir til stort...

Fant disse små
nydelige
knaggene som jeg
kjøpte til leiligheten vår.
Å det va ikke nåkk med
3 stk, jeg kjøpte
15 stk for å pryde
en hel vegg ved
inngangsdøra.
Kjøpte de i gul, grønn,
lilla, mørk blå og turkis.
Resulatet ble
vellykket synest nå jeg, og det er
vell det som er det viktigste ;)













Første dagen...












Andre dagen....




Tredje dagen måtte jeg begynne
å tømme den for en
del ytterklær, men rydding
er nå en del av hverdagen så
noen jakker til og
fra spiller ingen rolle :)
De henger i det minste opp
ytterklærne sine nå ;)








Har begynt på ett prosjekt
på kjøkken veggen oxo.
Vil ha en kjempe stor klokke
på veggen, så nå har jeg 
gått til angrep på husnummerne
deres,hehe ;p
Til nå har vi
bare tallene 2 og syv.
Lurer på om jeg skal henge
opp talle 9 og elve. oxo.. ?
Men de husnr er sååå
utruli dyre!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar