onsdag 15. desember 2010

Ny spisestol.

Denne rokokkostolen skal bli
med i ny generasjon, men i en
nyere variant ;)
En hjelpende hånd av kjæresten min
til å dra ut naglene på stolen.
Hadde nesten blemmer på hendene etter
denne stolen.
Gleder meg til å starte på pussinga :)
Nå er stolen pusset og vasket.
spraylakkert 3
ganger med tynne lag, og pusset
med fint sandpapir mellom
lagene..
Sprayet på blank lakk til slutt,
for at det skal bli enklere
å holde den ren.
Skal ALDRI spraye noe mer i
ett rom uten ventilasjon!!!!
Har klipt ut stoffet som jeg skal ha
på og det er hvit sky.
Men er tom for stifter til stifte-
pistolen, så må jeg skaffe meg
hvit møbelbånd og tekstillim.
Så i morgen regner jeg med at stolen
er ferdig <3

 


Nå begynner stolen å bli ferdi...
Har nå limt og stifftet fast det nye stoffet,
så nå er det igjen å klippe litt rundt kantene
og lime på møbelbånd og da har vi fått
oss ny spisestol  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar